poniedziałek, 18 stycznia 2010

Czekoladowe Misie





Długo szukałam przepisu na babeczki dla dziewczyn. Chciałam aby były nie za suche i aby sie nie kruszyły! Ten przepis idealnie się nadaje na pyszne czekoladowe misie! Przepis znalazłam w sieci, szybko spisałam na kartce i nawet nie dodałam do ulubionych... Jak tylko strona znów "wpadnie" mi w ręce to podam dokładne źródło.

Składniki:

*115g roztopionego masla lub margaryny
*300g maki
*3/4 szklanki cukru
*1 opakowanie cukru waniliowego
*2 jajka
*220ml jogurtu naturalnego
*1/2 lyzki sody [ja dalam w zamian proszek do pieczenia]
*1/2 lyzki soli
*3 lyzki kakao
*3 paski gorzkiej czekolady palamanej na male kawaleczki


Mąkę wymieszać z solą, sodą [proszkiem do pieczenia] i kakao.
Masło utrzeć z cukrem i cukrem waniliowym, następnie dodać jajka i jogurt.
Składniki suche połączyć z mokrymi delikatnie mieszając łyżką [mogą pozostać grudki z mąki] na końcu dodając połamaną czekoladę.
Ciasto nakładać do foremek do 3/4 wysokości i piec ok 20-25min w temperaturze 175C.

Smacznego!




Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu