piątek, 4 grudnia 2009

Delikatne babeczki z twarożkiem i czekoladą



Cały dzień dzisiaj zastanawiałam się jakie babeczki upiec, a trzeba przyznać, że w internecie przepisów jest multum! Kilka ciekawych przepisów już zapisałam i po kolei będę piec! :)

Bardzo ciekawa byłam smaku tych babeczek, bo są takie nietypowe... Zamiast serka kremowego użyłam zwykłego twarożka, bo innego akurat nie miałam, ale i tak wg mnie są wyśmienite i niepowtarzalne!!!
Serdecznie polecam!!!

Składniki:

   - 1/2 szklanki cukru
   - 2 jajka
   - 1/4 szklanki ciepłego [nie gorącego!!!] mleka
   - 70g masła
   - 180g maki
   - 1 łyżeczka proszku do pieczenia
   - szczypta soli
 
Ponad to:

   - 100g serka białego
   - 100g cukru [ja dałam cukru pudru]
   - posypka czekoladowa

Jajka utrzeć z cukrem na puszysta jednolitą masę. Dolewać powoli ciepłe mleko, a następnie przestudzone rozpuszczone masło. Wymieszać.
Mąkę przesiać i dodać proszek do pieczenia i sól. Wsypać do masy jajecznej i lekko wymieszać [nie za dokładnie! ;) ].
Masę nakładać do foremek wyłożonych papilotkami do 2/3 wysokości. Na wierzch nałożyć masę serowa [ser rozrobiony z cukrem] i posypać posypką czekoladową.
Piec w temp. 180C przez ok 20 min [aż do zarumienienia się].

Smacznego!



 

 



Oryginalny przepis pochodzi z tej strony.

Brak komentarzy:

Szukaj na tym blogu